Werkwijze

Als je geïnteresseerd bent in een VA van Doe-VA, dan maken we altijd eerst een afspraak om kennis te maken. Dit kan zowel fysiek als digitaal. In dit eerste vrijblijvende gesprek kijken we wat ik voor jou en jouw onderneming kan doen. Naar aanleiding van dit gesprek zal ik een inschatting maken hoeveel uur per week ik verwacht nodig te hebben en wat de kosten voor jou worden. Hiervoor zal ik een offerte opmaken en versturen.

Doe-VA werkt op verschillende manieren, namelijk:

1. Op projectbasis. Hierbij spreken we een vaste prijs af. Dit werkt het beste als je een vastomlijnde klus hebt, zoals bijvoorbeeld het reorganiseren van je mailbox.

2. Voor een vast aantal uur per week. Hierbij spreken we een vast tarief af dat maandelijks gefactureerd wordt. Dit werkt het beste als je een meer structurele opdracht hebt, zoals bijvoorbeeld je klantenbestand up-to-date houden en het opmaken en versturen van offertes en facturen.

3. Een strippenkaart. Hierbij koop je 5 of 10 uur bij mij in. Dit werkt het beste als ik bijvoorbeeld je administratie bij ga werken. Jij weet dan precies waar je aan toe bent en krijgt geen verrassingen achteraf. 

Welke werkwijze voor jouw opdracht het beste werkt, vind je terug in de offerte.

Na jouw akkoord op de offerte stuur ik een opdrachtbevestiging en ga ik voor jou aan de slag. Dit zal vooral op afstand zijn, maar in overleg kan ik ook op locatie werken. Volgens afspraak zal ik regelmatig updates verzorgen over de stand van zaken. Vind je het fijn om hier een fysieke afspraak voor te maken, dan kan dat natuurlijk ook.  Eigenlijk gebeurt alles in overleg.